Основним завданням служби маркетингу є визначення місця компанії на ринку і знаходження можливостей зайняти найбільш вигідну позицію по відношенню до конкурентів.
Результатом роботи маркетологів є підвищення рівня продажів, що і вважають основним показником при оцінці відділу маркетингу. Це підрозділ виконує роль буфера між зовнішнім середовищем - ринком і внутрішнім середовищем - компанією. Наприклад, для нашої компанії маркетинг - це залучення і утримання клієнта. Залучення - це реклама, промоушен, а утримання - це робота з внутрішнім ресурсом компанії.
У нашій системі оцінки роботи відділу маркетингу основним є щомісячний звіт про кількість нових клієнтів (звідки прийшли, якими послугами скористалися, чому і т. Д.). Щомісяця ми звітуємо за рекламний і PR-бюджети, даємо дані про розміщеній рекламі, кількості опублікованих статей (в пресі, Інтернеті), нових видах рекламної продукції. Всі наші дані розглядаються в порівнянні зі звітами попередніх періодів. Щокварталу відділ маркетингу проводить аналіз продажів компанії і аналіз рекламацій клієнтів.